Hike
Explore the massive world of unknown and discover the secrets of the wilderness. During your hike a lot of different scenarios happen, for example thunderstorms and such.
Hike offers you a relaxing and exploration filled experience. Complete camping related quests in many parts of the magical forests.
The length of the game depends on the player. Hike lasts anywhere from half an hour to one and a half depending on the speed of progression.