Hitman: Blood Money — Reprisal
You are Agent 47 — a contract killer caught in the crosshairs of rival agency, “The Franchise”.
Embark on a daring mission to take out the conspiracy’s shadowy architects. Employ all the tricks of your trade to get the job done, and keep a low profile. Infiltrate, execute, and escape undetected.
Travel the world to eliminate high-profile targets — from the Paris Opera to the Las Vegas Strip.
The devil is in the details. Perform silent, witness-free kills, or manipulate the environment to engineer tragic ‘accidents’. The cleaner the hit, the better the payoff.
Become a master of disguise, invention and improvisation. With multiple ways to approach each objective, Blood Money’s sandbox missions encourage experimentation, creativity, and repeat playthroughs. Practice makes perfect!
Inspired by later HITMAN games, Instinct Mode highlights targets, guards and mission-critical points of interest for stealthy kills and quick getaways — the tradecraft of a professional assassin.
An all-new Minimap offers situational awareness in real-time, while added alerts warn players when 47 is trespassing or arousing suspicion.