Hollenburg 'Hell Castle'
During the great war, the dark army carried out satanic experiments with the aim of cheating death and creating zombie soldiers and terrifying beings.
You are Father Karras and before you return home with your parishioners, you must travel to the Austrian border and put an end to all these evil experiments.
Explore the castle of hell and defeat the four satanic generals hiding in its dark walls.
Hollenburg is an arcade with video adventure elements; Explore the huge castle, collect items, collect experience points to level up and discover hidden secrets.