Hollow Cocoon
The player takes on the role of Minato Jimba, a university student who visits his mother's hometown for the first time in over a decade upon receiving news of his grandmother's death. While hiding from the monsters that attack him, the player explores various locations, solves mysteries, and collects materials to uncover the hidden and terrifying truths.
Minato Jimba is a university student living in a boarding house in the city, away from his parents.
He heads for Ichinose, a village deep in the mountains where his mother was born.
Minato has always held a dislike for her grandmother, who did not even show up at the funeral of her own daughter, her late mother.