Holy Potatoes! What The Hell?!
Holy Potatoes! What the Hell?! is a whacky hell-themed cooking management sim where you take on the role of a chef in an Afterlife populated by potatoes! Sort potato sinners into cooking stations to extract sinfully delicious ingredients, cook up incredible potato-based recipes, and appease the gods in your Pantheon by serving them savory spud dishes!