Home: Postmortem Edition
Play the complete indie horror classic, now with a brand-new Postmortem Mode — a guided tour by the developer that brings you behind the scenes as you play the game!
Awakened by an oncoming storm, you open your eyes to discover yourself in a strange, dark room — tucked away in a house that’s not yours. Find your way back home — but be careful, because each choice you make can change your story in ways you might not expect.