Homecoming -KITAKU-
Homecoming -KITAKU- is a first-person horror game in which players search their own home. Players explore an empty home, finding hidden items and texts as they unravel a complex mystery. The eerie past that lives in the house and the truth about the missing family members quietly await you. Your decisions will determine the outcome of the story and illuminate the hidden secrets.
The serene environment and tense storyline will challenge the boundaries between reality and fiction. It is up to you to overcome the challenges that await you in this eerie house and recover the lost truth. No amount of darkness can keep secrets from being revealed.