HoneyLand, is a charming puzzle with a turn-based strategy.
A paradise where the greatest honey worshipers seek to feel satisfied and happy.
Who else could show up here? Yes, Mr. Fluff, a naive bear with a monstrous appetite.
Help Mr.Fluff to drink all the honey, and of course, reach the fabulous honey volcano!
You will start each map with a fixed number of cards targeting MR. Fluff the right way to the honey pot.
When using a card, it will be consumed and direct the character to the desired path.