Horizon Chase 2
Horizon Chase 2 is the evolution of the award-winning racing franchise. Born under the arcade sign, this game thrills your senses through immersive and high-speed gameplay. This is the golden era of arcade racing brought to life via a modern and completely evolved experience.
Play every game mode with your friends! Join them on the couch in split-screen multiplayer mode or assemble an Online Crew to race for bragging rights. You can decide to compete head-to-head for glory or progress together in the World Tour. No matter where you are, it’s Arcade racing for everyone.
Unleash the thrill of competition with Playground, our adrenaline-fuelled game mode designed for ultimate online racing and exhilarating challenges. Take on opponents from multiple locations in heart-pounding Online Races. Test your mettle with electrifying Challenges where every turn brings new surprises. Step into the driver’s seat, embrace the competition, and let your racing prowess shine in the Playground.
Race through an entirely 3D world, each turn revealing a distinct artistic style. Soak in the pulsating hues of each terrain, from sunlit plains to thunderous storm clouds, all enhanced by a soundtrack from the legendary Barry Leitch. This game takes arcade play and morphs it into an artistic marvel. New horizons will steer you through the beauty of a stunning and inviting visual trip and there’s no turning back.
Red or blue? Solid paint jobs or complex decals? Visit the Garage Shop to customise your car to match your own personal style. Unlock new cosmetic items, and upgrade your stats throughout the World Tour. Race all game modes to achieve your full collection of car customizations. Winning never felt so good.