Hot“Sento Girls”and love
Asahi Kirisaki, who was just taking it easy during his summer vacation, finds out that his grandmother has been hospitalized.
Jun explained the basic rule of Himenoyu which Asahi had totally forgotten: that it has to be a woman sitting behind the attendant’s booth.
In addition, because Asahi had accidentally walked in on the part-time worker, Chika Kirie, while she was taking a shower, he also has to dress up as a girl to hide his identity from her.
In this way, Asahi reopened his grandma’s Sento business while dressing as a girl.