Hot Springs Story 2
Features new baths exclusive to the sequel. Furnish your resort with Cauldron Baths, Footbaths, Open-Air Baths, and more. Create and customize your own world-famous hot springs resort.
Entertain visitors with tons of facilities, including Ping Pong Tables, Stores, and Oil Drum Baths. Don't forget to provide first-class local cuisine! Thrill foodie guests with everything from humble Ramen Stalls to fancy Sushi Restaurants.
Baths also have a variety of effects, like relieving fatigue or promoting smooth, glowing skin. Placing a Beautician and Chocolatier near one of these baths will help you reel in guests who want to feel pampered.
Help develop the local area by investing in different tourist attractions. Will you promote the Soothing Forest? A bustling Amusement Park? Maybe even an all-year round Ski Slope?
Before you know it, you'll be booking tours for all kinds of visitors, from couples and families to ninjas and supermodels! The more guests you welcome, the more popular your resort will become.
Hit the right targets, and travel guides will start featuring you in their rankings, too. Aim for the top and become the best 5-Star hot springs resort the world has ever seen!