Hotel guests will not handle themselves and they don’t belong to patient.
Myself, Count Dracula is asking you for help in running a hotel and restaurants to multiply profits and develop business further! There is really a lot of work because our gates are open during the day and night.
You have to prepare the rooms, take out the garbage, take orders, and much more.If you have troubles, I do have some simple spells that will help you in peak hours to keep the situation under control!