Welcome to the most bustling place in the world. Important notice: no, you can’t hide the bell from the guests. Yes, they will keep ringing it. Your role here will be to take care of the hotel and attend to guests and all their needs for the duration of their stay.
Time is money. Delivering the guests’ special requests - like luxurious sheets or delicious sushi - need to be completed in a specific amount of time for you to receive your entire monetary bonus.
If you’d like to play with a friend, your stakes will be a bit higher, but two heads are better than one. The camera will pan out to include both characters on the screen at all times.