On the night of the deep purple moon, a girl who appears to be an ordinary teenager goes out for another devil hunt. While chasing her prey, she comes across a crack that leads to another world, and the adventure of her destiny begins.
Create your own personal fighting style with combos, dodging, guarding, parrying, and more! Help your character grow in your own way with parameter-based growth and a skill board!
Figure out your opponent's unique characteristics and conquer devils and bosses! Over 170 types of items to collect, including different kinds of weapons, the forbidden Occult magic, and more.