Hyper Jam
Hyper Jam is a fresh new arena brawler with a dynamic perk drafting system that makes each match different from the last. The hard-hitting fusion of lethal weapons, stackable perks, furious combat, and a killer synthwave soundtrack makes Hyper Jam a multiplayer experience that'll keep you coming back for more.
After every round, players choose new perks that stay with them for the rest of the game, stacking and combining with their existing ones to create more powerful effects. A wide pool of distinctive perks ensures no two games are ever the same.
Take on your friends at home, or test your skills against others online or nearby using Local Wireless. Cross-platform matchmaking means even more challengers to face!
Play as a strong selection of '80s-inspired characters on a variety of beautiful and dangerous arenas, ranging from a sun-drenched Miami hotel rooftop to a gritty Neo-Tokyo subway.
An addictive soundtrack featuring Carpenter Brut, Dance With The Dead, Meteor and more will keep hearts racing as you blow each other to bits.