Hyper Sentinel
A face-melting, pixel-pumping arcade shoot 'em up featuring awesome power-ups, epic boss battles and spectacular effects at a blistering 60fps. Blast into battle against huge space destroyers in Arcade Mode, tackle endless waves of enemies in Survival Mode and face off against epic level guardians in Boss Run mode.