HyperBrawl Tournament
We have made the difficult decision to remove HyperBrawl Tournament from sale on this platform on the 30th September 2022. For existing players, online services will no longer function as of this date.
We are extremely grateful to our community for joining us on our journey and thank you for your support.
The universe’s greatest heroes have gathered to compete in a showdown for the ages; the legendary HyperBrawl Tournament!
Armed with unique weapons and a thirst for glory; smash, brawl and score your way to victory in relentless, high-adrenaline PvP arena battles for 1-4 players.
Only the universe’s elite champions can summon this incredible skill. The HyperCurve lets you seize control of the ball mid-flight to ‘magically' manoeuvre it around the opposition and obstacles to score legendary goals that could only happen in HyperBrawl.
The fabled HyperForce runs through your very DNA, channel it to launch game changing attacks that can literally see your enemies shot out of the arena with its devastating power.
Already fabled heroes of their own worlds, competitors are drawn across the furthest realms to compete in the HyperBrawl Tournament. Choose from 12 heroes in three classes and load them out with lethal weaponry combos and paint their armour for victory.
Travel the vast expanse of time and space to HyperBrawl arenas from the home planets of the heroes themselves. Take in Chrome City’s elevated stadium with its Cyberpunk stylings, the ancient stadium of Steelhenge or the demonic Court of Azdritch. Each arena is laden with perilous obstacles and traps that layer more challenge and unpredictability into every game.
Take on the Campaign Mode and begin your ascent to becoming a legend in the Galaxy League where you will face off every hero in the Tournament. Then go for more accolades in the Cosmic Cup. Or plunge into the multiplayer madness that is Blitz mode - competing with players from around the world to become the ultimate HyperBrawl Champion and forge your legend across the stars!