HyperParasite
Invading a grime encrusted dystopia straight out the eighties, you're the monster the authorities warned about. Dragging your bloody tentacles on the greasy asphalt, you snatch body after body. You are the HyperParasite; an evil alien with a bone to pick with humanity…just because it’s fun. Infesting the sickest corners of the most ass-kicking decade, you must fight your way to the top of the pop-cultural food chain, in order to push the Big Red Button and bring about the mushroom cloud of finality. Be the baddest, navigating the dangerous procedurally generated streets of a hopeless past, in this tough twin-stick roguelite brawling S.O.B.
Feed the parasite with over 60 different characters, as you collect and control hosts, each with their own unique attack and smack-down. Hunt down the host class boss, rip their brain off (they didn´t use it anyway), and take it back to Wito's, our ever-greedy shopkeeper. Using some very weird machinery to store the brain, you can then unlock the character with your hard stolen cash. There's even a storage unit for your already collected hosts to come back to in later games.
Original beats served by Van Reeves and Joe Kataldo, delivering a thumping score with a pulsating synthwave bassline, punctuating every snatch and kill.