Hyperlight Ultimate
Hyperlight is an high intensity arcade action game in which you control a spaceship that fights against hordes of evil alien monsters in a virtual cosmic environment.
Your spaceship has a special capability: It can travel at a Faster-Than-Light speed becoming itself the final weapon! By colliding with enemies in this state the ship can instantly destroy everything it touches!
In the game there are also plenty of other bonus, weapons and entities that can help you overcome the many difficulties you’ll be facing, including battles against terrific final bosses that await you on the dark side of the universe!