Idle Devils
+ 10 characters, 220 skills, 180 talents, over 400 equipments, and more than 200 equipment affixes. Plus, endless stage challenges that never stop!
+ Idle Gameplay: Enjoy a laid-back, stress-free experience where the game truly helps you unwind and relax. Even when you're taking a break, your devils will keep fighting, ensuring you continue to grow stronger.
+ Rich Loot and Equipment System: During battles, every enemy you defeat has a chance to drop equipment. The equipment quality is determined by the stage level and treasure rank, with higher-quality equipment offering more diverse affixes. There’s even a chance to obtain exclusive, rare affixes to supercharge your power in combat!