In Celebration Of Violence
In Celebration of Violence is a fantasy action roguelike of exploration and murder. The methodical combat requires that you plan your attacks, dodges, blocks, and parries while considering your opponents and the environment. Death is permanent but you can improve your stats and purchase items to aid future lives. And if things get too tough then up to four local friends can grab controllers and aid the hero as player-controlled monsters, zombies, and bandits.