In Stars and Time
What would you do if you were forced to relive your failures over and over again?
In Stars and Time tells the story of Siffrin and their adventurer friends—a found family bound together by fate in order to end the tyrannical reign of an evil king. But as victory is just within the party’s grasp, a tragedy occurs, the clock resets, and they have to do it all again.
As Siffrin’s the only one who notices this loop, each new start wears away at his cheerful veneer, yet he keeps going in hopes he can end this temporal tragedy once and for all.
In Stars and Time is a time-looping RPG adventure. With each loop, Siffrin gains a new perspective on the world around them, opening up new solutions to puzzles and allowing them to make better choices in conversation. Equip memories as armor, pray to the Change God to improve your team’s capabilities each loop, and challenge deadly foes to Rock, Paper, Scissors as Siffrin seeks the truth.
If any of this interests you, you might also want to play the game’s initial prototype, START AGAIN START AGAIN START AGAIN: A Prologue. While you don’t need to play it to understand In Stars and Time, it’s fun to see the game’s roots.
In Stars and Time occasionally explores topics that some players might find upsetting, such as death, mental illness, and violence.
You can learn more about these and other content warnings on the official In Stars and Time website.