Indian Princess: Dress Up!
Get ready to become the most talented stylist! Dress up dolls and princesses in the most stunning traditional Indian clothes. Explore the rich culture of India as you design unique outfits that combine traditional and modern styles.
You'll have access to a variety of iconic garments, such as the sari, lehengas, kurtas and other traditional outfits. Discover looks perfect for a variety of occasions, from an elegant Indian wedding to festive celebrations and casual events. Experiment with fashion that fuses the beauty of the past with contemporary touches.
Ready to create unforgettable looks and become a real Indian fashion stylist? Let your imagination run wild and start designing!