Indie Darling Bundle Vol. 1
Slain: Back from Hell: A heavy-metal inspired arcade combat game from the makers of Valfaris. Stunning pixel art visuals, challenging old-school gameplay, gore galore, and the most metal soundtrack you've ever heard!
Three Fourths Home: An IGF finalist for 'Excellence in Narrative'. Set in Nebraska, this visual short story follows an extended conversation between Kelly and her family during a drive home through an intense thunderstorm.
Uncanny Valley: Nothing is as it seems in this unsettling, story-driven survival horror. Explore an isolated facility and solve its many mysteries. The choices you make have meaningful consequences that will determine your fate.