Infernal Radiation
On Halloween Island, engineers test the innovative way of generating heat. The roots of the power plant reach deep into the earth, all the way to the heart of Hell, where the reactors obtain energy from burning souls. When an accident happens, the infernal radiation contaminates the earth. Inhabitants living in defiled areas struggle with numerous possessions. An exorcist is needed.