Infernax is the adventures of a great knight who returns to his homeland only to find it plagued with unholy magic.
While on your quest to find and destroy the source of this corruption by any means necessary, you will face ruthless creatures, dangerous beasts, and precarious terrains.
⦁ use your experience gained from slashing monsters to get more life, mana or damage?
Think well before deciding on what to do my friend. A single choice can change the game; remember that thing you did to that guy? Farmer Pepper remembers.
Storm the Castle and slay their bosses before more innocent fall to the mysterious curse that plagues your land.. In the end, only you can rid the land of Upel of these monsters, whichever way you decide to do it; you do you, dude..