EXPLORE 24 dungeon levels within the Infinite Labyrinth
Infinite Adventures is a dungeon crawling RPG inspired by classic dungeon RPGs; with fresh new mechanics for exploration, combat, and progression. You are the Traveler, a hero with a forgotten memory. Assemble your party and explore the Infinite Labyrinth to discover the truths of your past.