Are you ready for a new golf challenge? Infinite Golf is back!
In Classic Mode you don't have to worry about losing or winning. Just enjoy the calm atmosphere!
In Time Attack mode you have 30 seconds and 5 additional seconds for every completed level.
In Arcade Mode you have 3 tries for each level. If you run out of tries your game is over.
In Multiplayer mode you can compete against up to 3 other players in 81 different game mode combinations!