Ink & Paper: DoodleCut
You take control of a doodle bug crawling across the notebook. As you move, you draw a line behind you. When you surround an area, you can capture and doodle it. You must sketch more than three-quarters of a page to win.
Play alone or with your friend in co-op mode to get the most space in the shortest time! You can also unlock expert speed and endless mode.