Insectum - Epic Battles of Bugs
Confront the dangers of diverse battlefields, from carnivorous plants to ice storms and blazing volcanoes.
Collect enough venom to unlock new attacks and gather elixir to evolve your insects.
Get ready for battle in "Insectum - Epic Battles of Bugs" and prove that you are the ultimate leader of these monstrous insects!