Do you think you can make it?
Inside The Crystal Mountain is an action-adventure game where you explore a mysterious world filled with objects to find, enemies to defeat, and characters to meet. You can customize the combat system by discovering new upgrades and enhancements in the small but dense game world. But don't worry, you won't be alone: strange and mysterious characters will ask for your help with bizarre requests in exchange for your freedom.
One last thing... don't be fooled by the ultra-colorful pixel art: it won't be an easy task.