Invector: Rhythm Galaxy
From Warner Music Group and award-winning indie game studio, Hello There Games, comes the next exciting chapter of the critically acclaimed rhythm game series, Invector: Rhythm Galaxy.
Navigate breathtaking, celestial worlds to the beat of chart-topping hits from today’s most popular artists, including PinkPantheress, Charlie Puth, Duran Duran, and more. Discover fresh new tracks from tomorrow’s biggest stars on a cosmic trip where every note guides your way.
Play solo and master the beat of every song or put your party in hyperdrive with up to 4-player local multiplayer, where exhilarating head-to-head competition comes to life in your living room. And with a range of difficulty levels to choose from, Invector: Rhythm Galaxy offers a fun challenge for players of all skill levels.