Iris and the Giant
Iris and the Giant is a fusion of a collectible card game with RPG and roguelike elements. You play as Iris, who must brave her fears in her imaginary world. Behind the game's unique minimalist art style players will explore a touching story of a young woman facing her inner demons and soothing the raging giant inside.
With every encounter, unlock new cards and earn points to boost Iris. Each attempt makes you stronger, and lets you go further!
Throughout the game, you can uncover fragments of Iris' memories, giving you new insight into the reasons behind your adventure in her mind.