Island Saver
A group of amazing islands need your help! Horrid plastic waste has washed up and you need to sort it out with your trusty Trash Blaster! But look out for the Litterbugs. They love mess and they’re out to muck things up.
You need to wash away gloop, collect litter, earn coins and rescue the bankimals! These special animals are living piggy banks and with them you can help save the Savvy Islands and make things good again.