Istanbul: Digital Edition
In our 2018 digital version we have maintained all of the features that made Istanbul the fan favorite that it is, but also expanded upon it with a number of tools and features only available on the digital platform. We maintained the authentic board game feeling with the convenience you can expect from an electronic device.