Ittle Dew
Adventuress Ittle Dew and her sidekick Tippsie crash onto a strange island, filled with loot and mysterious inhabitants. It quickly dawns on the duo that this might become their biggest adventure yet. Ittle Dew boils down the classic adventure formula until there is only fun left.
We've boiled down the classic adventure formula to just three items, designed to work together in more or less obvious ways. There are hundreds of ways to combine them so experimentation is key!