There are more things in that book, Victor, than are dreamt of in your philosophy.
Join Victor's bizarre adventure in the family basement. Discover enormous minions and dangerous nasties hidden in the shadows of the cellar. What shady secrets are buried under the house? Why are some pages in this mysterious book missing? And why the heck is there a Dracula in the basement?! The fate of the world rests on Victor's skinny shoulders! Will you save the world or get grounded by mother?
JARS is a strategy game featuring puzzles and elements of tower defense. Break all the jars and protect the Sarcophagus – that's your main goal!
Hand-drawn art that perfectly reflects the mood of an old, grim cellar with a little bit of dark humor.