JUNK PLANET
The game takes place on Junk Planet, a planet that was bombarded with so much junk, it was completely ruined. It's here that a peculiar pair meet by chance and their story begins.
Bringing down these guardians and expanding the area is Warashi's ultimate goal.
Warashi can use mysterious powers, such as creating items from raw materials, changing the use of items, even talking to people far away! By giving Warashi a piggyback, the player can borrow these powers.
Share a Joy-Con with a friend to play together, with one person controlling Oni, and the other controlling Warashi.