Jack Axe
Join the Jack sisters in a single or multiplayer, 2D open world adventure! Take on a variety of platforming challenges and utilize your axe tossing ability to explore Jack’s unique world. Witness the saga of a young woman breaking taboo by arming herself and taking on a “man’s job,” despite the protestations of an irate god in this Norse/Filipino fusion.