Jack Move
Jack Move is a JRPG that features a unique blend of gritty cyberpunk story telling, turn based battles and beautiful modern pixel art. Take on the role of Noa, a vigilante hacker who is thrust into a world of murder, kidnapping and dark research after her father goes missing.
Take on the role of Noa: A young vigilante hacker from Bright Town. As the overreaching mega-corporation, Monomind, kidnaps her estranged father, Noa has no choice but to get him back, before it's too late. Help her find her dad, as she finds herself on the way.
Noa won't be alone on her journey. She'll be helped out by her best friend and tactical planner, Ryder, as well as her Martini drinking uncle and ex-corporate spy, Guin Blakely.
Jack Move features beautifully animated, exciting and tactical turn based battles.
Customise the software of your Cyber Deck to switch roles mid battle, balancing offence, defence and buffs. Choosing which software you load during battle is the key to victory! Hardware upgrades can help boost your stats, increase the amount of software you can install or give Noa extra abilities.
Gorgeous “Hi-Bit” pixel art inspired by retro RPG’s and enhanced with modern techniques.
Battle your foes in cyberspace. Take them down using a multitude of sweet hacking software.
Explore the dangerous world of Monocity-1 and take down Monomind, the evil mega corporation that controls it.