Japan Train Models - JR Freight Edition
Japan Train Models, a game that lets you enjoy trains in its entirety, is now available with trains of JR Freight!
The layout base featured in this work is the new layout from old edition of "Japan Train Models", the new layout base included in this work is the new layout from the old version!
You can also see the detailed descriptions of the cars supervised by JR Freight.