Japan Train Models - JR West Edition
Japan Train Models, a game that lets you enjoy trains in its entirety, is now available with trains of JR West!
The layout base featured in this work is the new layout from the second edition of "Japan Train Models", the new layout base included in this work is the new layout from the second version!