The second Escape from Japanese NEKOSAMA Escape series!!
My friend insisted that as a cat lover I should visit a mountain cottage at least once, and I decided to go there.
It says that the weather on mountains is easy to fluctuate, so should I get back for now..?
On the way back, I stumbled over something and fell over the cliff being smeared with snow.