Jay and Silent Bob: Mall Brawl
Play as Jay and Silent Bob in a retro 8-bit sidescrolling brawler. Go solo or team up with a friend. Pummel enemies with hard-hitting combos, dash attacks, and elbow drops as well as a random assortment of weapons as you battle your way out of the mall and back to the Quickstop.