Good news – you can also customize it, so it will look like you’d like it to!
In the jelly world…. you get a jelly pet! A pet that needs to be fed, cleaned and taken care of.
Battle and earn cool stuff that you can use with your pet. Be careful, because battles aren’t as easy as you might initially think! Jellies are pretty smart beings, so prepare to play smart to win in the puzzles.
To battle, you need to collect fruit, break rocks to clear the path, collect stars, and win the puzzle.
Upgrade your jelly pet, take care of it, collect skins, and be the best in the art of battle!