Jets'n'Guns 2
You'll find legions of enemies, so it's lucky that you'll have tons of weapons and the ability to upgrade ships.
The universe is once again facing a terrible threat. An unknown but powerful entity from another dimension has entered our reality and is attempting to wipe out all sentient life. The inhabited planets of the galaxy are too divided to take action. It's up to you, the bravest and finest pilot in the galaxy, to face the enemy alone and prevail against overwhelming odds!
Assume the role of an elite space pilot and jump into an epic adventure to save the universe from inevitable doom. Travel the galaxies and unleash an arsenal of the deadliest weapons and devices ever installed in a spaceship!