Jewel Match Atlantis Solitaire Collector's Edition
Immerse yourself in the enchanting depths of the mystical underwater realm of Atlantis Solitaire! Delve into numerous intricate underwater levels and build stunning aquatic landscapes.
Tackle the latest Supersize, Challenge, and Match-2 levels as you unlock a multitude of new solitaire variations. Discover exclusive fish to bring the seascapes alive and enhance their splendour.
Navigate through numerous quests to gather emeralds, employing game-altering power-ups across four different game modes: Normal, Hard, Relaxed, and Timed.