Jigsaw Kitties
Jigsaw Kitties is a jigsaw puzzle game with cute cartoon cats. You can choose from up to three different difficulties and earn stars by completing the puzzle. The earned stars unlock new kitties and you can choose from up to 60 different cute little kitties.