Jigsaw Puzzle: Belgium through the Lens
Jigsaw Puzzle: Belgium Through The Lens is a relaxing yet challenging puzzle game. Gizmo the globetrotter dog is visiting his friend, the well known Belgian photographer Nano. Through the beautiful pictures Nano took over the years of his home country the player will get an impression of the wonders Belgium has to offer. From people, animals and objects to art, culture, history and architecture. There are 34 categories with 10 different puzzles each with the number of pieces ranging from 4 (very simple) to 625 pieces (puzzle expert).
Enjoy a personal zen moment filled with casual gaming by solving easy, intermediate and more challenging digital jigsaw puzzles with an ever increasing number of pieces to puzzle together. Accompanied by relaxing music and at a leisurely pace you will find bliss in this adventure through one of Europe's most beautiful countries.