Jim's Adventure is a game where you need to follow Jim, the Native American in an exciting and challenging adventure. He is exploring a large world filled with perils, ranging from various creatures to obstacles, all trying to stop him. There are a multitude of levels to complete and Jim has a very limited amount of lives.